
Facility Services i moderne Kontorbygg
Kontorservice med skreddersøm.
Designet for den moderne kontorgjest og den fremoverlente huseier.
“Vi lager aldri kjedekonsept
-fordi vi ikke tror på det selv.”
Fokus på bærekraft er ikke et salgsargument .
-det er i dag en helt klar og naturlig forventning.
Samhandling av tjenestene via genuin personlig service på kontoret, er våre USPs.
Vår motivasjon er å imøtekomme dagens og morgendagens forventning til kvalitet og miljø er krystallklar, noe våre ISO-sertifikat skal dokumentere.
Hotellservice på kontoret
Vårt servicekonsept for kontorbygg innebærer skreddersøm av servicetjenester tilpasset hvert enkelt kontorbygg.
Alle våre servicetjenester er designet den moderne kontorgjest og den fremoverlente huseier. Vi vet at kreativitet slår ut i full blomst når folk møter inspirerende omgivelser, og derfor er konseptet tilpasset kontoret som ønsker inspirerende og effektive arbeidshverdager.
Servicetjenester
Husvert
En husvert fra WPG kan sammenlignes med rollen hotellsjef i hotell.
Dette er en verdsatt posisjon, og byggets naturlige `go-to person` som sikrer at byggets brukere (gjestene våre) får en behagelig oppmerksomhet, og enhver form for nødvendig support.
2. Renhold
Våre renholdere gjør så mye mer en å sikre deg rene omgivelser, uten at det øker dine kostnader!
Vi samhandler tjenestetilbudet som du ofte betaler ekstra for hos andre, som på fyll av varer, rekvisita, printservice, påfyll av kaffe og rene tekjøkken.
3. Concierge Service
I stedet for å bruke tid på ulike tidstyver i hverdagen bestiller du personlig service hjelp når du trenger det.
WPG Concierge Service er en inkludert ekstra- service når du kjøper våre klassiske servicetjenester.
4. Lunsj
Gjennom et dedikert mat-faglig team i PinoPino tar vare på naturens råvarer.
Mye fine sesingvarer kommer fra lokale samarbeidspartnere som kjøkkenet kjenner personlig, og klare prosesser rundt gjenbruk er viktig for oss, i stedet for å bare hente nye ressurser utenfra.
Samlet gir dette deg en god, trygg og sunn lunsj hvor alle intoleranser og allergier også er godt ivaretatt.
5. Møtesenter & Resepsjon
Vår resepsjonister er utelukkende fra hotell og driften av interne som eksterne møtesenter er i vårt DNA.
Vi setter pris på at interne som eksterne møtedeltagelser får seg en fin arbeidsdag, i fine og rene omgivelser.
6. Kaffebar
Etter en fin spasertur, eller i jakten på Strava rekorden på veien inn til kontoret er vår Frokost-Supergrøt eller en økologisk Smoothie alltid en god start på dagen. Kaffebarens meny er hverdagsluksus som kanskje også gjør at du bruker byggets sosiale soner mer og annerledes en før?
7. Bærekraft
Vi bidrar til et godt miljøregnskap ved å jobbe systematisk mot spesifikke målsetninger via ISO9001 og ISO14001, samt utgangspunkt fra FNs bærekraftige utviklingsmål.
Det er viktig for WPG å forvalte de ressursene vi har på best mulig vis
Det er viktig at kontoret er et godt sted å være
Vi skreddersyr gjerne gode løsninger for deg og din bedrift.